Duur Merk

U kent ze wel. Dure merken als Gucci, Armani, D&G, YSL, Chanel en nog wat van die vrolijkaards. Ze excelleren vooral in hun merk ergens op te drukken en vooral fiscaal zijn ze super creatief. ‘t Moet niet persé schoon zijn maar ‘t is wel duur.

Wij kunnen beter. Lichtjes anders maar vooral beter én veel properder. Omdat dit jaar in ‘t thema staat van ‘waarom niet?’ is ons Departement ‘Krijg de Kleren’ samen met een crew échte topmodellen (haha!) naar New York getrokken om wat orde op zaken te stellen tussen de fashionista’s in dat groot dorp.

Onder de pinguïnvleugels van ‘t Ministerie introduceren we met graagte en aandrang tot slappe lach: DUUR MERK! (wel uitspreken als een doorsnee Amerikaan). Jawel, t’is wel degelijk een geregistreerd TM. Wat je zelf doet, doe je beter.

Ha ja… een t-shirt van beperkte oplage – want we doen niet graag bandwerk – kost 350€. Maar we geven alle dagen écht belachelijk veel korting, behalve op 28 december.